2009-01-16

Helg igen

Iii.. Iskallt ute så jag håller mig inne idag!

Gårkvällen var sååå mysig. Blev ingen film, men vi la oss i "sked" i soffan och myste framför tvn ist och sen la vi oss relativt tidigt. Både jag och Tony behöver lite mer sömn än vad vi får just nu.
Vi har haft så himla tur nu med Jesper. Han har börjat sova ut på morgonen så Tony väcker han då han kliver upp och ska till jobbet eller så vaknar han precis då Tony ska kliva upp. Det är så underbart, speciellt då han sover hela nätterna nu också. Tänk att det tog över 3år innan det blev ordning på det där hihi. Den som väntar på nåt gott ;)

Blir nog ett bad med min älskling ikväll ist. Tända lite ljus runt kanten, massa bubblor i vattnet och min stora kärlek. Kan det bli bättre?

Morgonen har dock inte varit den bästa. I morse då dom klev upp så kunde jag inte somna om, fick nåt jätteillamående och fick spy på toan. Kom bara lite slem med lite rött i. Sen sov jag oroligt resten av morgonen.
Åt för en stund sen och sen fick jag kuta på toaletten och spy igen. Mer slemaktigt kom. Jag kan ju inte spy ordentligt efter operationen. Tro mig, det är ett helvete. Då man vill spy så vill man få ut saker, inte kämpa på i evigheter o göra illa halsen :S

I em är det utvecklingssamtal på förskolan. Så får vi höra hur det går för Jesper. Borde dock inte vara några problem med honom, då borde dom ju tagit upp det redan och vi får alltid höra hur bra det går för våran lilla kille :)

2 kommentarer:

Bombie sa...

bara så du vet KAN ALLtid bli bettre :p , Ja kent hand hadd ju också sådär spydde slem och blod de var ju ogc maggatarren soms tällde till det för han !!!..... DET ÄR FREDAG IDAG TREVLIG HELG :D

Johanna sa...

Ja absolut, man måste ha roligt tillsammans annars funkar det inte...

SÅ mysigt med badkar, vill så gärna ha ett, saknar min lägenhet just i detta nu. Jag älskar att bada skumbad, med tända ljus och kankse lite gott att dricka till...hm måste övertala Gustav om det där radhuset;-)