2009-01-04

Jag överlevde en japansk lekshow

Kikar på det nya programmet på 6an som precis tog slut. Helt sjukt. Är det verkligen på riktigt det där? Sjukt roligt var det iaf fast sjukt öht ;)

Har gjort laxröra ikväll som mina föräldrar ska få. Hade lite gravad lax liggandes i kylen så då var det bäst att göra det innan det blev dåligt.
Har även varit duktig och plockat fram min nya större dosett och lagt i alla tabletter i den så jag kan få in rutinerna med dags-tabletterna varje dag. Är sjukt dålig på att hålla sånt som måste göras. Tyvärr.

4 kommentarer:

Trollmamma sa...

Ja du har rätt i att man mår bättre efter man klagat av sig... Men jag har för ont i kväll för att tänka och orka skriva ner det :p

Matilda sa...

Du, den var SKITGOD! :D

Anonym sa...

vad är de för laxröra? vad kan man ha den till? Jag har oxå lite gravad lax i kylen som går ut imorrn..

Anonym sa...

Åhå, tack för tipset =)