2009-01-12

Jobbig dag

Blev inget möte i morse. Jag var helt lost och det var inte en bra dag idag :( Så jag fick en ny tid och hon var jättebemötande och förstående. Skööönt! Vi tog via telefonen litegrann om vad det är för slags möte för jag hade ingen aning alls så det känns lite bättre faktiskt.

Idag vet jag inte alls vad som händer. Jag har satt igång en tvättmaskin och så ska jag försöka städa bort iaf ett eller två rum så kan jag känna mig lite duktig sen och inte känna att jag har schabblat bort dagen. Känns så ofta nu att jag inte känner att jag lyckas göra nåt och bara är hemsk och tråkig och inte klarar av allt som är så lätt för andra att klara av om ni förstår hur jag menar?

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

jag förstår men det blir bättre med tiden det får ta den tiden det tar , va skönt att det ordnade sig med mötet... ;)