2009-01-20

Kräk

Gomorrn.

Har hunnit morgonen med svår frossa och sen då jag äntligen fick mig upp ur sängen så fick jag kuta till toan och kräkas. Blodblandat slem. Tackar o bockar :S
Har iaf börjat med magmedicinen nu så jag hoppas den kommer hjälpa mig. Orkar inte ha det såhär.
Natten var inte heller så himla rolig. Jesper vaknade och var jätteledsen och orolig så han fick komma ner till oss ett tag och fick alvedon. Tur vi ska till öron snart så får vi se om det är dags återigen eller om det bara var nån mardröm lr så han hade. Vaknade klockan 05 i morse gjorde han oxå :S

Nu ska vi iväg till Öron, sen till Förlossningen och diskutera Jespers första tid i livet och efter det blir det lunch med Linda, förskolan för Jesper, Tony ska till jobbet och jag ska försöka sova!

1 kommentar:

Jonsy sa...

Jag tycker det låter som om du har något blödande magsår och tycker du skall åka in bums och låta läkarna kolla i magen med kamera. En av mina opererade vänner råkade ut för samma sak precis innan jul, och hade det som du beskriver det. Och det är INTE BRA, faktiskt livshotande om man går med det länge. Better to be safe than sorry, eller hur är det man säger? Kram, J