2009-01-27

Längtan

Gud vad jag längtar efter min man just nu. Han är iväg och tränar och jag sitter o slöar framför datorn och tvn. Är så himla kär i min man just nu så det är sjukt. Pirrar av nyförälskelse och vill bara hångla o mysa med han hela tiden. Åh, härligt att man känner såhär efter snart fem år tillsammans :)

Då han kom hem från jobbet så åkte vi ut till Bureå till Micke o Sussie. Sussie var dock inte hemma. Lite tråkigt men men. Efter ett tag så tinade Jesper och Nellie upp och började leka med varandra och Micke o Tony fixade nåt på deras mediacenter.

Sen hem och äta middag och så lägga Jesper och Tony åkte iväg på träning. Så nu sitter jag här själv och längtar tills han kommer hem igen.

3 kommentarer:

Monica ♥ sa...

låter mysigt det ;) själv ska jag snart ta natta ;)

Frida sa...

så mysigt att man fortfarande kan känna dem känslorna efter så många år. Håkan o jag firar 6 år i sommar...helt galet och jag är kärare än någonsin.

Helena sa...

Jaa, visst är det härligt! Du verkar ha en mysig liten famij!