2009-01-14

Mitt i veckan

Gokväller i stugan.

Fick negativt besked idag. Satan! Men förhoppningsvis kommer det bli bra i slutändan iaf. Vill inte gå in på det här vad det handlar om. Vissa vet, vissa vet inte!

Har lagt Jesper för ett tag sedan och hunnit hänga lite tvätt. Tony är iväg och klipper sig hos Jenny så han är väl på ingående snart hoppas jag.
Vi får väl göra lite mat oxå. Jag o Tony har inte hunnit äta någon middag. Jag har fått tacosug nåt fruktansvärt. Ska ha tacos dygnet runt nu, snacka om craving ;)

Sitter och kikar på Arga Snickaren på femman. Det var ändå väldigt roligt tycker jag :) Spelar samtidigt in på fyran för där handlar det ju om thailand så det ska jag se då detta är slut ;)

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

det såg jag med hon som var med är en arb kompis till min kompis!
Negativt besked höres ingen kul ut!
Hoppas du mår bra trots allt!

har du provat tacogratäng ännu med NACHO chips??
Gahhh va gott