2009-01-26

morrn

Drömde mardrömmar hela morgonen. Inte roligt alls!
Sen ringde dom från förskolan. Då hade Tony glömt ta dit jeppes overall så då fick jag fixa det. Jesper brukar alltid ha en jacka fram och tillbaka från förskolan och om vi går ut med han så har han termobrallor. Sen brukar han alltid ha en overall hängandes på förskolan som dom använder men i fredags hade han på sig den då vi åkte hem så ja, då glömdes den här :)

I eftermiddag ska jag träffa Jenny och fika på Waynes. Läste för flera månader sedan på blondinbellas blogg om att dom sitter på morgonen och går igenom möten osv i sina almenackor tillsammans hon och Nils och det vore faktiskt en idé här hemma också!
Inte varje morgon men kanske en gång i veckan. Söndagkvällar eller måndagmorgnar för att gå igenom veckan tillsammans? För vi har ingen koll på varandra alls jag och tony. Lr jag brukar ha koll och så kommer han hips vips och säger nåt eller så har han glömt att jag sagt vad jag ska göra osv. Kanske borde höra med han om den idén då han kommer hem :D

1 kommentar:

Helena sa...

På sommaren, när vi jobbar båda två, olika tider, så brukar jag skriva upp bådas schema i en sån där väggkalender. Dom dagar vi är lediga båda två gör jag en stjärna på, då vet vi att vi inte vill ta på oss extrajobb dom dagarna. Vi har börjat kalla dom dagarna för "stjärndagar" och då brukar vi hitta på nått speciellt, kanke åka och bada eller så, eller göra någon utflykt.. lite töntigt men men... :) Ja e ju lite töntig av mej :P