2009-01-06

Möten börjar igen :S

Saga o jesper fick härja lite idag i ursviken och sen åkte vi och handlade på coop. Då vi kom hem så var jag heelt död och hade sån jävla huvudvärk så jag fick lägga mig en stund. Jag undrar om det är biverkningar från min nya medicin som jag börjat ta nu för såhär trött o död brukar jag inte vara. det var rent olidligt att sitta i bilen hem för jag mådde så dåligt över att va så trött. Då är det illa.

I morgon börjar dom vanliga dagarna igen. Skönt med lite rutiner och sånt igen. Man blir ju helt fucked up av helgdagar, eller är det bara jag som blir det? Huset har "förfallit" sista dagarna då vi har varit sjuka o för lata så det ska jag försöka reda upp i morrn lr sådär. Fast förfallit låter så hemskt, riktigt så illa är det inte ;)
I morgon ska jag oxå till läkaren så får vi se vad han kan tänkas säga. Jag behöver nog inga nya tabletter igen utan har ju redan börjat med nya. Däremot är det ju sjukskrivningen vi måste prata om. Ska snart iväg på nåt samverkansmöte på försäkringskassan oxå. Ingen aning om vad det är för nåt men det blir säkert bra

1 kommentar:

Anna E sa...

Jonathan VÄGAR ge sprutor. Han e lika rädd =) *hehe*

Promenad bort mot dej skulle man kunna göra nån dag framöver.
Men det känns i snittet nu att man rör sej lite för mycket idag =(

KRaaam