2009-01-27

Muay thai

Gomorron :) Idag tror jag det kommer vara en strålande dag :D
Fick reda på en ganska positiv sak som jag trodde var negativ förut så det gör att dagen känns mycket bttre :) Är så glad att vissa saker börjar ordna upp sig så jag slipper gå och fundera och må dåligt över dom!

Kameraobjektivet har återkommit från lagning äntligen så jag ska åka och hämta ut det idag och så förbi min bror en sväng o lämna tillbaka det som jag har lånat av honom. Gah, vill inte lämna tillbaka det, det var ju sååå bra :D Men men.
Ska iväg till mina föräldrar en sväng oxå och så ska jag skjutsa Linda o handla lite. Ikväll ska tony iväg på muay thai så jag är ensam med Jesper. Vi funderar på att åka iväg till Jenny på ljusparty en sväng men vi får se.

Kanske kommer någon mer nostalgibild sen oxå ;)

3 kommentarer:

Nisan sa...

Okej för han var verkligen olik sig. Hur mycke vikt har han tappat sen kortet? Eftersom att jag ser att de är en del. KRam

Linda sa...

Tack för hjälpen idag gumman!! Var så värdefullt =) Får försöka bjuda igen på nått sätt.
Kram

Monica ♥ sa...

Hoppas dagen blev srtålande hela dagen ;)