2009-01-15

Myskväll

Jag fick paket idag :D Det var från Tonys mamma. En nikejacka som jag har gett henne förut då den var för liten för mig.
Superfin dunjacka som går ner på låret som jag älskar! Det skar i mitt hjärta då jag gav den till henne men nu fick jag tillbaka den. Tack Karin! :)
Dock tycker Tony som att den är för stor för mig nu :O men jag får väl skaffa mig en andra uppfattning av någon annan oxå ;) Dunjackor är ju rätt stora i sig oxå.

Var och handlade lite på coop oxå för jag o älsklingen ska ha myskväll ikväll :) Vi ska nog se nån bra film och sen kanske ta ett bad tillsammans och bara ha det lugnt och skönt.

Jesper somnade utan problem ikväll. Underbart :) Han är så söt min lilleman. Pratar så himla "lillgammalt" och det är så roligt då han får för sig att berätta saker för oss och gör det med sån entusiasm och massa gester och skratt :) Det är nu det är som roligast med barn tycker jag. Jag är inget fan av spädbarnstiden förutom att dom är sååå söta o små och det är skoj att köpa kläder ;) Men som sagt 3-4år då är dom som så roliga så jag njuter för fulla muggar just nu :) Trots är det väl ibland men jag tycker det är väldigt lite ändå från Jesper :)

4 kommentarer:

Anna E sa...

Håller med. Älskar verkligen hur Michelle är nu. Den bästa åldern. =)

Monica ♥ sa...

håller också med !
Men njut nu innan dom blir tonårs monster hehe men det är ju charm det med hehe!
Ha det så mysigt i kväll kramar

Johanna sa...

Meh var ni med på coop ikväll att vi missade varann haha!

Ja, kan ju hålla med om att det är en härlig ålder jsut nu, DELVIS, men är man som min pojk absolut i värsta trotsåldern så kan det ju vara mindre kul ibland. MEnd et händer ju så mycket nu, dom lär sig så mycket just nu. Sven har börjat med "ja ässa rej mammma" då smälter man totalt!

Johanna sa...

Hahas vad flu8mmigt, jag såg inte ditt inlägg i min blogg så vi skrev nästan exakt samma! Hoppas ni fått en mysig kväll:-)