2009-01-07

Natti patti

Hemma o fryser utav bara satan :S
Jesper var på jättebra humör ikväll o vi åkte förbi coop en sväng o handlade innan vi kom hem igen.

Hos SmurF var det riktigt smarrigt med tacos och sen spelade vi kort. Jag, SmurF och hans lillasyster Julia. Jag vann ;) ;) Hon har världens sämsta pokerface btw så det ska bli roligt den dagen hon börjar lira poker med oss. Som att stjäla godis av ett barn som jag o SmurF uttryckte det idag haha

Efter jag varit där så åkte jag till psyket för jag hade tid hos läkaren. Vi kom väl inte fram till så mkt den här gången. Ska fortsätta trappa upp dosen på mina nya tabletter och så ska jag tillbaka dit i slutet på månaden igen. Är sjukskriven till sista februari. Ska på samverkansmöte på måndag så då får vi se om jag ska börja arbetsträna litegrann eller hur jag ska göra.

I morgon ska jag försöka röjja lite här hemma och så ska jag se om jag kan åka o sola eller nåt. Jag mår lite bättre utav värmen då jag får sola så jag behöver det tror jag. Sen ska jag träffa Linda och gå på stan en sväng. Ska kika efter en "hållare" som man har mobilen i som man kan sätta fast på armen. Kanon att ha då jag tränar och vill lyssna på mp3n. Är ju inte bra att sätta fast mobilen i kläderna så den går sönder pga fukten.

Ikväll blir det tidig kväll. Är trött som ett as. Gonatt redan nu även om jag inte ska lägga mig riiiiktigt än

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

hoppas du hittAR en sånn;) gonatt o sovså gott ;)