2009-01-20

Poker

Ja jag ska åka till doktorn, men jag måste ge min magmedicin några dagar innan först. Har det inte blivit bättre till typ fredag så ringer jag doktorn okej? :)
Det kan ju vara så att eftersom det är så svårt för mig att kräkas så "river" jag upp småsår i halsen o blodet kommer av det. Men som sagt, jag avvaktar lite med medicinen :)

Har sovit hela eftermiddagen. Morgonen var riktigt tuff för mig :( Jesper och Tony kom precis hem så nu ska vi göra någon god middag och sen ska jag masa mig iväg till SmurF och spela lite poker. Vet inte riktigt om jag orkar. Är helt slut psykiskt, men kan vara bra att få mig ut lite och göra något jag tycker om också.

3 kommentarer:

Linda sa...

Tack för att du drog med mej i kväll gumman!! Även om jag inte heller va på topp så hade jag kul =)

Monica ♥ sa...

hoppas du snart måt bättre i magen annars bums dit på tordag inte en dag senare!!

sofie sa...

Säger samma som Monnica.Kram