2009-01-21

Psykiskt trött

Igår kväll innan jag la mig körde jag lite bingo på nätet. Man behöver inte tänka bara spela hihi. Och jag vann 600kr :D Det var inte så dåligt det inte ;)

Jag var så otroligt psykiskt trött efter gårdagen att jag sov hela natten, var uppe med jesper en stund i morse och sen låg jag i sängen till halv ett nu idag. Det var alldeles för mycket som hände igår med alla möten och allt samtidigt. Jag mår inte så bra som jag själv tror att jag gör ibland :S

Idag händer absolut NADA. Jag ska bara vila och ta det lugnt förutom ikväll då jag ska få åka iväg på middag med mina gamla jobbarkompisar. Mötet som skulle vara idag blev uppskjutet till i morgon. Det var otroligt bra för jag hade nog inte orkat med det idag :S

1 kommentar:

Therese sa...

Hej,

Vill säga att du har en riktigt bra blogg, jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig! Du skulle väl kunna höra av dig?

mvh,
Tess
therese001(at)hotmail.com