2009-01-28

Rinnande tårar

Det är inte ofta jag blir så upprörd att jag börjar gråta pga att jag läser någon artikel eller ser nyheter på tvn men denna gång gjorde jag faktiskt det.
Missförstå mig rätt. Jag blir upprörd och jag tycker saker är hemska men inga tårar brukar komma. Förutom denna gång.
Tårarna rinner bara mer ju mer jag tänker på det :( Stackars lilla flicka. Berättar tom för sin mamma UNDER SLAGEN att hon älskar henne. Fy sjutton. Hur kan folk vara så grymma? Hur klarar dom av att göra så mot ett oskyldigt barn som ändå berättar om sina starka känslor för sin mamma mitt under grymheten? Nej. tårarna kommer fortsätta trilla här en bra stund just nu.

Har ni missat vad jag pratar om så kan ni läsa om det här!

2 kommentarer:

Frida sa...

var tvungen att springa in på toa och spy efter jag läst detta. så hemskt! man tänker (iaf jag)"tänk om något sånt skulle hända leon". inte för att vi skulle göra det, men om någon annan. FY så hemskt. Vad har den lilla flickan gjort?hon har inte bett om att få komma till världen.

Frida sa...

Så sjukt hemskt! jag grät när jag läste detta och Mollie tittade undrande på mig och när man ser tillbaka på Mollie kan jag inte för allt i mitt liv förstå hur man kan göra så mot sitt barn!!!