2009-01-14

Sjuk natt

Fan, natten var riktigt sjuk inatt fyyy :S
För det första har jag slut tabletter så jag fick försöka sova utan med resultatet att jag sov vääldigt dåligt och väldigt sent.
Sen drömde jag helt sjuka drömmar. 4stycken iaf som jag kommer ihåg och då är det ändå en del.. jag kommer inte ihåg alla detaljer, för drömmar brukar ju ha konstiga detaljer men jag minns dom stora sakerna.

Dröm 1. Drömde att en killkompis gick i sömnen o jag ville väcka han men tony sa att man inte ska väcka dom, så han kissade i mitt ansikte.. Sen låg han i en jättekattlåda full med kiss o bajs, han kissade o bajsade lite överallt och det var helt sjukt. Tyckte så synd om killen :(

Dröm 2. En killkompis börjar tokhångla med mig och så spelade vi poker och så hade nån granne fest och vi skulle åka bil o så.. sjukt.

Dröm 3. Jag bor hemma huxflux igen och vi får flytta från huset och bo i nåt hus utan ugn och bara lite vedugn och ingen fungerande el och ja, det var mkt hemskt som hände

Dröm 4. Var utomlands nånstans på nån skola men flera av mina svenska bekanta var där och man åkte massa rulltrappor överallt, men inte dom med just trappa i, utan dom där som bara lutar ni vet? och så vart det typ bråk och nåt gäng dödade nån stackars asiatisk tjej och det blev kalabalik och ja, det var inte roligt heller :S

Nu blir det duschen, sen ska jag få min bil, ska träffa SmurF, hämta Jesper, hämta Tony, åka på möte och så på stan en sväng. Blir en del åkande idag men men

2 kommentarer:

Trollmamma sa...

Jo det kommer att ordna sig, blir bara så arg på vissa människor. Men som vanligt är det väl jag som överreagerar...

Trist med alla jobbiga drömmar. Drömde själv en hemsk dröm natten till i går, om flygplan som kraschade bara några kvarter från där mina föräldrar bor... Helsjuk dröm!

Ha en bra dag!

Monica ♥ sa...

jobbigt att drömma jag har samma , hånglade herom dagen med överläkaren haha men han är bög"! som tur var det bara en dröm!!