2009-01-01

sjuukis

Usch. Idag har det varit luuugnt. Lr nåja. Först tvingade jag mig att vara pigg nog att städa bort här hemma och i lokalen efter gårdagen så jag kunde lägga allt det åt sidan, sen så åkte vi och lämnade tillbaka nyckeln till ansvariga för lokalen, vidare till ursviken för att hämta upp lilleman som hade haft det toppen hos mormor o morfar inatt och sen hem hit där jag gick o la mig. Jag är så svag o dålig att jag inte pallar att vara uppe så mkt så jag fick lägga mig och mina killar åkte och köpte mat och lagade väärldens godaste middag. Mums. tack älsklingen

Nu ska Jesper snart sussa och sen ska jag lägga mig i soffan och bara mysa och se film. Kommer inte vara många hjärnceller i arbete ikväll inte!

Och jag säger grattis redan nu till Anna som i morgon kommer ha sin lilla bebis hos sig. gud så kul för er! :) Många kramar från oss

2 kommentarer:

Jonsy sa...

Hua, krya på dig! Såg ut som en god drink förresten, vad är det? Kramis

Matilda sa...

Tack så mycket! Kul att du gillar det!