2009-01-11

Söndag sköna söndag :)

Gomorron :)

Ahh, konstigt. Inlägg har flyttats runt på bloggen.. hhhmm.. jaja :) Lunchen med linda o smurf ska inte vara där utan lääängre ner men det vet ni som redan läser bloggen flitigt ;)

Gårkvällen var skitrolig! Vi var hos Regina och satt o surrade och körde sanning lr kånka-kort och så lite singstar och sen åkte vi ner till station8 och dansade och hade skoj :) Vid 01 åkte jag och Tony hem och så la vi oss strax efter vi kom hem direkt. Vaknade väl första gången vid 09 tror jag men inte föränn 10 började jag kliva upp. Lr ja, sitter fortfarande i sängen men ni fattar hur jag menar ändå :) Mådde lite illa då jag vaknade men det börjar gå över nu, ska snart åka och hämta lilleman tänkte jag :)
Ska se om jag får in lite bilder från igår oxå. Jesper har fått "ta över" våran lillkamera så den har åkt lite i golvet, och kladdats med osv och det var den som jag tog med mig till festen igår så jag lovar inte att bildkvallan är så bra men det får ni ta :P Man orkar inte gärna ta med sig systemkamera på fest och vill inte gärna det heller :)

3 kommentarer:

Frida sa...

roligt att parta loss lite och att få sovmorgon :)

Monica ♥ sa...

va roligt ;) kul medlite skoj !
Ha hah ja jag såg ditt inlägg var dubbelt skickat haha ;)

pillanlandell.blogg.se sa...

har du fått bloggspöket ??
Hoppas du hade det nice igår,.