2009-01-08

Sånger

I morse vaknade jag vid halv fem och kunde inte sova. Låg o slumrade till fram till sextiden då Jesper kom in till oss. Vi låg och pratade och skrattade och sjöng. Jesper sjunger en låt som jag bara hör början på, så jag kan inte riktigt sjunga med.. Någon som vet vad det är för låt?

"Sätt dig på bocken.. Håll dig i rocken.." Sen hör jag inte längre vad han sjunger, men han vill ändå att jag ska sjunga med honom haha. Så jag måste väl googla lr nåt så jag får lära mig den ;)

Förskolan ringde halv elva o sa att han fått feber så vi fick hämta hem han :( Lilla gubben. Han har inte haft det lätt nu på sista tiden med alla sjukdomar han fått :( Hoppas han blir frisk snabbt iaf!

Nu ska jag iväg med Linda och gå lite på stan och äta lunch, Tony har precis lagt Jesper här hemma :)

3 kommentarer:

Lollo sa...

Sätt dej på bocken och håll dej i rocken å sen så rider vi bort i galopp. Till pepparkakskungen, men då blir du tvungen lova att ej äta kungen åpp :-)

Johanna sa...

Stackars liten:-( får han aldrig vara frisk:-(

Jonsy sa...

Ha ha, den sjunger Ofelia på jämt! Kram, J