2009-01-15

Städa o röjja

Inatt sov jag såå bra. Gud så skönt. Vi la oss tidigt och låg och myste en stund och sen tog jag en sömntablett på en gång så jag fick sova hela natten. Så idag är jag ändå liite pigg, även om jag har en depperiod just nu då jag inte orkar så mkt.
Ska försöka ta o städa o skura sovrummet idag. Vi får se hur mycket jag orkar. Det är ju så otroligt skönt att komma in i ett nystädat rum som doftar fräscht och en säng som är renbäddad. Underbart att somna i det eller vad säger ni?

Linda o Malin kommer en sväng i em också och ska hämta lite smink som dom köpt. Linda som gifter sig snart. Jag är så glad för hennes skull :) Kommer ihåg hur det var att få gifta sig. Gud, vilken dag! Fattar ni att det är 2½år sen vi blev man o fru? Känns som om det var kanske 6månader sen eller nåt sånt hihi

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja verkligen, sku behöva ta en omgång själv med städning och rebäddnin g och hela fadderullan. Vovven har ju senaste dagarna fått för sig att saova i våran säng, ajabaja-Maja. Hon verkar vara i trotsåldern hon oxå för hon skiter visst i vad jag säger...

Vi måste hitta på nått nåndag så du blir gladare och jag mindre uttråkad!

Berith sa...

Hej svejs är en tjej som var in o googla lite om just magsäcksop o såg din sida så jag har precis gått med i den här blogg.. Men jag skulle vilja fråga dig om det har gått bra nu när det har gått ett år för dig, sen op. Gympar du äter konstig mat festar du mm, hur ser ett liv ett år efter op ut för dig. Just nu om du ser tillbaks. Ha de bra.