2009-01-23

Sötungen

Haha vad söt Jesper är :) Igår med posten fick vi ju reklam från glassbilen och då ville han ju naturligtvis ha glass. Jag lovade i ett svagt ögonblick att han skulle få köpa glass då glassbilen kommer nästa gång. Nu då dom kom hem från jobb/förskola så hörde han naturligtvis glassbilen och sa direkt till sin pappa att mamma lovat han ;) Så fort han kom innanför dörren så sa han det till mig och sen satt vi i köksfönstret och höll utkik efter glassbilen. Då den kom fick han välja glass själv och betala själv. Tur för mig att han valde en god glass då ;)

Nu hålls det på med maten här. Kyckling med ris o currysås blir det. Ikväll blir det mys med min man. Jag har ont i skallen och kroppen. Blir kanske ett skönt bad oxå.
Eventuellt blir det lite poker och/eller bingo :)

Inga kommentarer: