2009-01-18

Tips på arbetsträning!

Nu är jag duktigt less min mage. Så fort jag rör på mig litegrann då bränner det och svider och har sig. Så fort jag äter nåt får jag ont i magen.
Jag har haft mycket att tänka på, att grubbla på och kämpa med på sista tiden så det är ju kanske inte så konstigt att magen beter sig som den gör. Äter ju en del tabletter också så magen åkte väl till slut.
Hoppas det blir bättre snart dock :S


Nu behöver jag era tips förresten! Jag ska på möte och prata om samverkan i morgon och funderar ju på att gå på spira-projektet dom dagarna som jag klarar av det. Men jag vill ha en back up plan också. Så nu vill jag ha era tips på vart det kan vara bra att arbetsträna/praktisera för mig. Det får inte vara inom vården. Helt jämna arbetstider (inte skift alltså). Inte för mycket stress och inte för mycket ansvar över andra människors öden så att säga.
Så har ni något tips? :)
(Inte klädesaffärer osv heller)

3 kommentarer:

Helena sa...

Hmm... Vet ju att du inte är ett big fan av kyrkan riktigt... Men i Arvidsjaur jobbade jag med kyrkans olika barngrupper ett tag... Det var väldigt bra och regelbundet.. Och ofta behöver dom hjälp också...

Jonsy sa...

Svårt! Varför får det inte vara klädaffär? Tror du skulle passa i en sådan. Eller på typ body shop eller någon annan sådan där affär. BRA att du kommer igång med att arbetsträna; det är bra att successivt börja komma tillbaka in i arbetslivet. Lycka till!

frida sa...

jag röstar på holken. det är det shit, iaf för mig.. trivs som fisken i vattnet där. lungt och skönt och man sätter som ribban sj hur mkt man vill "prestera" :)