2009-01-13

trög

Men gud så trög jag är!
Varför fattade jag inte det från början? Det är ju såå uppenbart.
* Illamåendeattacker
* Huvudvärk
* Svidande/brännande känsla i magen på kvällar/nätter mest
* Humöret

Det är ju biverkningar av nya medicinen!! Jag har ju tagit den i en vecka nu och då är det ju inte så konstigt att allt detta händer mig nu. Jag brukar inte få biverkningar av mediciner men den här är rätt stark så det måste vara det.

Ha lite överseende med mig angående mitt humör osv nu är ni snälla

4 kommentarer:

Linda sa...

Tack för kommentaren på min sida. Jag hoppas du mår bättre snart! Tror du att jag kan komma förbi på torsdag eller fredag och hämta sminket jag o Malin köpt?

Monica ♥ sa...

hoppas du snart är bättre ! ja det kan ju vara så med medicinen!
Trodde först du skulle säga du var med barn *fniss*
Kram på dig min vän ta dte lungt vi finns kvar..

Tarame sa...

Hoppas de ger me sig snart då så du slipper gå runt o må sådär.. :) Kraamar

Nisan sa...

Hej Gumman! Jag tackar så mycket för julklappen som jag fick idaag. Känner du att du vill snacka med mig för att de är jobbigt så vet du var jag finns. Många kramar