2009-01-07

Träning o tacos

Det var inte dåligt. SmurF hörde av sig o bjöd mig på tacos nu. Mums :D Så snart ska jag iväg dit och äta det och sen ska jag till läkaren. Undrar dock vad jag ska hitta på emellan där, för jag lär ju ha lite tid då. Kanske åka en sväng till stan. I eftermiddag blir det träning oxå. Är lite småförkyld fortfarande men jag får ta det lugnt antar jag. Vill gärna komma igång med träningen igen. Tony o Thimmy skulle oxå med o träna :)

Btw. Kan ha en klänning nu som satt rätt tajt för nån vecka sen då jag beställde den, men nu sitter den finare.. yeye :D Har även på mig en t-shirt som kändes tajt då jag köpte den men som verkar bli rätt bra nu :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du märker skillnad så fort! Jag menar det är roligt att kunna ha kläder och shoppa kläder.. ;-) För övrigt så var den där grå/rosa toppen jätte, jätte fin. Rekommenderas varmt!
Och skorna, kan jag inte ha dom så får du prova dom, vad har du för stl förresten?
//Ingela