2009-01-25

Viktop

Bloggen har blivit lite lidande nu känner jag men det kanske blir bättre framöver? :)

Idag fick jag sovmorgon. Skönt, för jag vaknade tidigt tidigt i morse :S Så det var bra att jag fick försöka somna om o sova ut lite. Sen fixade jag mig och åkte till stan där det var dags för viktopsfika. Så roligt att träffa tjejerna och surra! Dom vet ju precis vad man gått/går igenom och man kan lufta tankar med dom som inte andra riktigt kan förstå.
Som alltid efter fikat så gick jag och Anette en sväng på stan och kikade runt lite :D Vi ska på Club27 den 6e så vi måste ju ha nå snygga kläder vi kan ha på oss då ;) Hittade dock inget idag så jag får gå lite mer på stan senare.

Då jag kom hem så vart det väldigt lugnt och så har det fortsatt under kvällen :)

2 kommentarer:

Anna E sa...

Vi har ju alla förråden inomhus ;) Annars hade det nog inte blivit nån rensning...

Monica ♥ sa...

VA ROLIGT med träff!
Och skönt med lugn kväll ;)