2009-02-10

Besök

Inatt var jag tvungen att ta en sömntablett ige. Fy :( Jag som var så duktig och klarade mig utan dom. Men ja, samtidigt så vet jag ju att jag behöver dom ibland och då ska jag inte känna mig dum som tar dom. Inatt kommer jag också ta en för jag känner att jag måste orka att kliva upp i morgon. SmurF skulle hämta mig klockan 06 för att påbörja resan till Sundsvall... Men nu fick jag ett msn-inlägg där det stod 08 så jag hoppas att det var mer rätt tid ;)

Idag kommer Anna hit en sväng oxå med barnen. Ska bli roligt. Det som känns extra roligt är att hon hörde av sig och kollade om hon fick komma hit idag och verkligen tog initiativet till att komma hem till mig. Det är otroligt få som gör det av nån anledning. Många sitter o säger att vi ska träffas nån gång, fika nångång, luncha nångång osv osv men ingenting händer om inte jag aktivt säger typ: " Ska vi fika i morgon kl 13" eller något sånt. Är ganska trött på att alltid vara den som måste ta initiativet till saker och ting så därför kändes det jätteskoj att Anna gjorde just det :)

Måste packa inför resan till Sundsvall oxå. Blir ju borta från onsdag till fredag och sen är vi bjudna på fest på fredagkväll. Vi ska nog åka en sväng dit och kika in men inte parta själva. Varken jag eller tony är så sugen på det, speciellt inte då jag varit borta nån dag oxå.
Lördag är det alla hjärtans dag och jag är bjuden på jobb-fest, men där vetjag inte heller om jag ska åka dit. Är som sugen att gå på melodifestivalen oxå. Jobbigt dilemma :) Vad hade ni gjort?

4 kommentarer:

Johanna sa...

Jag har aldrig gjort på beställning direkt;-) Men ett nystan med lovikka ligger på 40 kr ungefär och det går ett nystan till ett par vantar...

Anna E sa...

Melodifestivalen såklart!!! :D *hehe*
Ska själv dit på dan på genrepet, så blir det mys med Jonathan på kvällen. *två flugor i en smäll* ;)

Jessica sa...

Kom på att jag är skyldig dig en fika.. *dåligt samvete*

jessica/trollhättan sa...

Gå på melodifestivalen..jörgen å marie va ju där i lördags..