2009-02-03

Blingosvingo

Uppdaterar en snabbis nu innan blingovisningen.

Dagen ute hos Sofie var supertrevlig! Skulle kika på klockan o trodde hon var kanske halv tre, men hon var kvart i fyra! Så det var bara att göra sig iordning och åka till stan för att hämta upp Tony i tid från jobbet :) Tar ju dryga halvtimmen att åka från Sofie och in till stan.
Vi surrade på för fullt om allting och ingenting. Är så skönt för Sofie är så förstående och man kan verkligen prata med henne om allting :)

Idag blev det "snabbmat" här hemma för jag hinner verkligen inte stå och laga mat då jag hade massa annat att göra nu innan visningen. Det gjorde att jag fick 5min extra så jag hinner sitta o smälta maten lite i lugn och ro.

Jo, jag har fått hem ena klänningen jag köpte på tradera häromkvällen så jag ska ta kort sen o lägga ut så ni får sen den. Var superfin :)

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

trevlit tur man har sånna vänner!!