2009-02-01

Från 499.95kr

Vilket underbart väder vi haft idag! Det är såna dagar jag älskar att bo här uppe i norrland Gnistrande vit snö som lyses upp av den otroligt varma och underbara solen och inte så många minusgrader. Kan det bli bättre? :)

En sak som är mindre bra som jag vart lite småirriterad över var då vi var på affären och skulle köpa byxorna åt mig. Det står på en lapp: "Från 499.95kr" men jag såg bara mina och ett par ljusa baggys och bägge kostade 599.95kr.. Så jag frågade expediten vart dom för 499 var... Då visade det sig att "mina" byxor fanns i två versioner och man såg inte skillnaden föränn man kollade väääldigt noga.. bla så har jag två V i rumpan på fickorna och på ena paret var det liiiite ljusare V'n än på dom andra byxorna. Skulle aldrig trott det var två olika byxor kan jag säga, snarare att dom var gjorda på olika dagar så det blev en nyansskillnad eller nåt.
Iaf så ville jag naturligtvis köpa dom för 100kr mindre då men dom fanns ju inte i min storlek! Så bara för jag så desperat ville ha just dessa byxor så pungade jag ut med 100kr extra bara för att. Så det är dagens BLÄ ifrån mig! Dom kunde väl ha satt bägge byxorna för samma pris eftersom det i princip var samma byxor!

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

dom hittar alltid på en massa dumheter ;)