2009-02-07

Gårdagen

ÅÅåhh det var så himla roligt igår! Fattar inte riktigt hur jag orkade med allting men det gjorde jag.

Först klev jag upp där vid halv tio och gjorde mig klar och frågade Denise om hon ville med mig på stan. Träffade henne halv tolv på Waynes där vi åt god lunch. Sen gick vi runt lite på stan och shoppade lite smått och gott och gjorde lite ärenden. La mig i solariet och guuud så underbart skönt det var med lite värme och en stunds avkoppling!
Tror det är mer terapi för mig än vad jag tror för Tony tycker att jag har börjat orka med mer saker och verkar piggare och så nu sista tiden så det är nog solariets förtjänst tror ni inte?

Efter solningen så åkte jag o Denise hem till mig och så packade jag ihop allting till kvällen och åt en snabbis och packade in lite paket i bilen och så iväg igen. Denna gång till DHL o lämna in lite paket som skulle skickas. Sen vidare till Anette där vi kikade igenom take away-menyn och ringde och beställde. Iväg fort och hämta maten och så hem till Anette igen och äta den och surra. En fem minutare på soffan efter maten och så kom Jesper och Tony för dom skulle hämta bilen. Vi satt o myste en stund och sen åkte dom. Då började jag och Anette göra oss klara för kvällen och sen började gästerna droppa in en och en. Vi surrade, vi sjöng singstar och hade jättetrevligt. Dock kom temperaturen ner på -20grader så vi var inte peppade att gå till krogen så vi fick skjuts av en in och ingen kö. TUR!

Skynda oss in o hänga av oss jackerna och sen skakade vi våra lurviga hela kvällen och jag träffade massa roligt folk och en del knasigt folk som ändå var roliga ;) Sen stängde krogen och Thimmy var snäll o hämtade mig o körde hem mig där mina killar väntade i våran säng. Tony låg o sov på sin sida och Jesper låg på min sida och sov. Sötnosarna!

1 kommentar:

Monica ♥ sa...

härlig dag ;) kväll o natt ;)