2009-02-07

Hittade en lista :D

Oh den här gillade jag. "lånade" den från Jenny

Vad heter du - Ann-Charlotte
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja - Är ganska nöjd med mitt namn :)
Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig - Ingen aning faktiskt
Smeknamn - Lotta, Felle, Felicia
Vilket stjärntecken är du - Vädur
Vilken årgång är du - 81:a
Vart bor du -Södra anderstorp
Hur lång är du - 158
Hur mycket väger du - 79just nu. Har vägt 125 från början
Bott utomlands - Nope
Flyttat antal gånger - Fram till jag var 20? ca 20ggr. Flyttade en gång per år i snitt. Efter jag flyttade hemifrån har jag flyttat 4gånger
Vart skulle du vilja bo - Ursviken, Morön, Södra Sverige kanske :)
Har du utländska föräldrar - Nix
Vad vill du bli när du blir äldre - Ingen aning än faktiskt
Syskon - 12stycken. 5 yngre och 7äldre
Är du Internetberoende - Haha typ
Tycker inte om - Ångest, oförstående människor
Tre saker jag vill ha varje dag - Kärlek, få vara utan ångesten och så lite pengar ;)
Önskar jag var bättre på - Att stå på mig mot andra människor.
Har du slagit ner någon - Nix
Har du pussat någon av samma kön - Yes
Har du varit på strippklubb - Nope
Vad pluggar/jobbar du med - Sjukskriven tyvärr :S
När grät du senast - Kommer inte riktigt ihåg. Jag har en förmåga att förtränga sånt någon dag efter det hänt.
Vad har du på dig en ledig dag hemma - Vanliga kläder :) Vill känna mig fin
Snusar du - Aldrig provat :)
Dricker du - Ja då jag ska på krogen
Skolkar du - Går inte skolan längre :)
Vad gör dig glad - Kärlek, uppskattning, Min son och man. Shopping
Vad längtar du till - Sommaren! Gud kan den inte komma nu?
Gör du din egen frukost - Ja då jag äter frulle
Vad är din högsta önskan just nu - Att vi ska få lite extra pengar och ledigt så vi kan åka iväg en sväng
Har du en bärbar dator - Ja självklart :)
Är du blyg - I vissa situationer
Vad gör du just nu - Lyssnar på musik, ser på tv och svarar här
Gillar du att slåss - Nej gud nej
Svär du för mycket - Ibland men inte så ofta
Vad tycker du om dina grannar - Helt okej :)
Solar du ofta - Ja har börjat om att sola nu för att få lite färg o känna sig piggare!
Vad dricker du helst när du är törstig - Vatten eller Cola light
Har du varit deprimerad - Ja, sjukskriven för ångest och depression

UTSEENDE
Hårfärg och frisyr - Långt mörkbrunt :)
Ögonfärg - Blå
Mest nöjd med - Ögonen tror jag
Minst nöjd med - Hänget på magen och under armhålan :(
Skostorlek - 38
Glasögon - Nixpix
Har du några piercingar/tatueringar - En i läppen
Hur ofta tränar du - Försöker träna två ggr i veckan. Nu har det blivit dåligt dock
Använder du string - Nångång men sällan

FAVORIT
Film - Mamma mia
Låt - Tattoo med Jordan sparks
Årstid - SOMMAR!
Mat/dryck - Tacos, grillat
Djur - katt och hund
Färg - det är olika från dag till dag
Parfym - Midsummer woman från Oriflame
Ämne i skolan - Kommer inte ihåg
Sysselsättning - Shoppa :p
Godis - Lösviktsgodis

ANTIGEN ELLER
Morgon- eller nattmänniska - Nattmänniska
Sparare eller slösare - Slösa så det sjunger om det :p
Bio eller promenad - Bio, underbart mysigt :)
Ute- eller hemmakväll - Båda beroende på humör

GILLAR DU ATT
Ge kramar - Jaa absolut
Ge massage - Nej helst inte
Gå promenader i regnet - Älskar att va ute i regn och sen få lägga sig i ett varm bad :)
Höra fåglarna sjunga - ja det ger sommarkänslor

VEM..
Pratade du sist med på telefon - hmmm.. tony inatt tror jag
Gillar du - fler än som gillar mig iaf :S
Vilka vet mest om dig - Tony helt klart
Kan du prata om allt med - Tony. Han finns alltid där och dömer mig inte
Vill du spendera resten av ditt liv med - Min son och man är ju självklart!

ÖVRIGT
Vilken låt lyssnar du på just nu - Pink- So what
Vad är bredvid dig just nu - kuddar, tvättlappar, vattenflaska, lite mat, cola light, pryttlar
Saker på skrivbordet - Jag har ingen men på tonys är det en oreda ;)
Vad var det sista du åt - Oj.. Stekt ris delux igår med Anette
Har du en lavalampa - Säkert nånstans i nåt förråd ;) Men ingen vad jag vet om
Hur är vädret just nu - Molningt, svinkallt och tokmycket snö!
Vad gjorde du igår kväll - Skakade mina lurviga på dansgolvet och hade hur skoj som helst!
Vart skulle du vilja åka - Jag vill åka till Thailand, Norrköping, Trollhättan/Vänersborg, Ullared, Kolmården och Legoland i Danmark
Hur tidigt stiger du upp - Vid 11 på dagarna men har ju varit vaken till och från hela nätterna fram till kl11
Vad ska du göra ikväll - Ingen aning. Mys med karln min och melodifestivalen kanske? :)
Var har du ont - Skallen gör sig lite påmind :D
Är du bra på att måla - Blir less sååå fort :p
Vad heter dina husdjur - Findus och Fia
Har du körkort - Ja skulle inte vilja vara utan det!
Har du några homosexuella vänner - Jepps :)
Är du kittlig - Kittlar man mig gör man det på egen risk!
Rädd för insekter - Nej med tanke på att jag tillbringade massa gånger i en bil tillsammans med bisamhällen.. Man blir ganska härdad.. tycker dock inte om dom!
Anser du att du är stark - haha nej knappast
Senaste sjukhusvistelse - Min gastric bypass tror jag? 26 Feb-08
Vad gör du när du är uttråkad - Surfar, tittar på tv och pratar i telefon
Bästa känslan - Lycka och känslan av att man är duktig på något
Värsta känslan - Ilska och övergivenhet. Då man blir sårad
Senaste sak du sa - tack


Ta den nu ALLA.! Jag vill veta mer om er också! :D

1 kommentar:

Anna E sa...

oj vilken lång, men intressant lista ;)
jag snor den :D