2009-02-08

Högt över vattnet och djuuupt ner i avgrunden

Helt sjukt hur saker och ting ändras med ens mående. Jag har ju mått rätt bra sista dagarna ändå även om ångesten gör sigpåmind och jag mår dåligt ändå. Men med tanke på hur jag kan må så har jag mått jättebra. Sen igår på dagen så började något gro i mig (fråga mig inte vad för det vet jag inte och på slutet av kvällen låg jag under täcket i soffan och var toknere. Grät innan jag la mig för att sova och idag har det känts lika tungt.
Och inget speciellt har hänt heller det är det som är så sjukt! Men det är väl typiskt min sjukdom att visa sig lite hursomhelst.

Lite som att påminna om att "jävlar, inte ska du börja må bra och tro att allting är på rätt väg. Jag finns här och påminner dig om att allt är förjävligt". Ungefär så känns det verkligen.

Nåja hoppas det blir lite bättre till veckan iaf. Mån och Tis ska jag försöka ta det så lugnt som möjligt så jag orkar med ons-fre då vi åker till Sundsvall. Känns otroligt tungt att åka iväg men samtidigt tror jag att jag behöver detta.

Förresten. Jag ska bli moster igen :D :D
GRATTIS till er! Jesper kommer alltså få ännu en lillkusin i augusti!

2 kommentarer:

Monica ♥ sa...

tyvärr går det ju upp o ner , men vila SOM SAGT SEN EN BRA FILM!
ANDAS!!!
gRATTIS TILL LILLKUSINEN

Anna E sa...

Oj vad kul med en till bebis i släkten ;)
Om vädret vill bli bättre nån gång, så tänkte jag ta en prommis till dej :) Om du vill ha besök vill säga :D
Typ tisdag om vädret tillåter ?;)