2009-02-07

Melodifestivalen

Idag tog jag en lång sovmorgon men vaknade hela tiden. Skönt att få ligga och dra sig iaf :-)
Upp och äta och sen åkte vi till Anette o hämtade mina saker som var kvar sen igår och vidare till brorsan o hälsa på :-)
Till coop o handla till ikväll, hem o lägga Jesper och så började melodifestivalen.

Jag ligger nerbäddad i soffan med täcke och kofta och kikar. Mina favoriter ikväll var alcazar helt klart! Sen gillade jag af ugglas låt. Den var lite skön på nåt sätt, men jag diggar inte hennes konstiga uttryck och moves på scenen :)

Nu blir det att äta litegrann och sen blir det nog en tidig kväll. Har ont i skallen av nån anledning. Kanske druckit för lite ikväll? Bakfylla är det då inte för det är först nu sista halvtimmen jag haft det :)

2 kommentarer:

Anna E sa...

Alcazar kan jag hålla med om. Dom skulle självklart vidare.
Men Lotta, af Ugglas. NEJ! Hon borde inte ens få vara med :p

Monica ♥ sa...

jag tyc´ker uggla är störtskön ;) festen är kanskemin 40 års fest men jag har inbte bestämt mig ännu , kanske ska ha den i norge, eller åka bort jag vet faktiskt inte ;)