2009-02-02

Shopping

Lunchen var såå god :D Mums för deras kycklingsalladsbuffé :D
SmurF hade med sig tre kompisar från sin utbildning oxå. Dom var jättetrevliga :)

Efter lunchen åkte jag o hämtade min mamma o syrra i ursviken och så en sväng på stan o köpte fler koftor (till mig, syrran o morsan) och så fick Jesper lite söta kläder oxå ;)


Förbi coop o shoppa lite mat och så iväg till min brorsdotter o ge henne hennes present :) Hon blev superglad, det var verkligen "hon" den presenten :) Fortsatte o hämta Tony och så Jesper och hem och fixa mat. Bjöd mina föräldrar på Fläskfilé provencale. mums mums :D


Ikväll har jag umgåtts med mina föräldrar, tony är iväg på träning och Jesper la sig för en timme sen ungefär (har inte somnat än dock). Jag har lite auktioner på tradera som går ut ikväll så jag ska kika om dom höjjs något :D Sen har Tony nån auktion på bevakning som jag ska kika klart åt han.


Ni vet klänningarna jag skulle bjuda på? Jag vann bägge :D en klänning från vila för 140kr och en klänning från Only för 150kr. Riktigt nice price ;) Dom är superfina! Hinner jag få dom innan helgen så har jag nog nån av dom då jag ska på fest på fredag :) Ni får se bilder av dom sen :)

3 kommentarer:

Monica ♥ sa...

vilka fina greier ;) supersöta

Johanna sa...

Så gullig tröja jeppe fått sig!

Johanna sa...

Du får jättegärna komma med på jympan nångång, tycker det är jättekul!