2009-02-05

Snöhelvete

Hur roligt är det då man kämpar med skottningen.. går in.. och tittar 2timmar senare och det är lika mycket snö igen?
Nej då låter man karln sin ta sin del av skottningen då han kommer hem ;)

Idag funderar jag på att göra något med lax till middag. Det är ju så smarrigt :) Det med någon god sås och pasta kanske? Tony äter ju enligt lchf-kost eller vad tusan det nu heter så han ska ha mycket grädde och sånt i maten och lågt med kolhydrater. Typ :)

Ikväll skulle jag nog hjälpa SmurF att plugga inför hans ordningsvaktsprov i morgon men är inte sugen på att gå ut i det här vädret kan jag säga. FY!
Skulle nog till min kära bror en sväng oxå

5 kommentarer:

Trollmamma sa...

Kan inte annat än hålla med dig om det där med snöhelvete!
Trodde inte jag skulle ta mig hem i dag, det var INTE kul att köra bil vill jag lova :s

Nu räcker det med snö tycker jag!

Jonsy sa...

Precis så ska du också äta, Lotta! :)
Low Carb High Fat, precis såsom en op:ad ska äta enl. dietisternas råd.

Felicia6 sa...

Jonsy. Inte enligt min dietist :) jag ska undvika fett i för stora mängder och så ska jag äta mycket proteiner :)
Men det är ju olika för varje ställe i hela sverige som vanligt :)

Helena sa...

Jag förstår att de e för sent nu men jag har två såser till lax som är helt otroliga :) Så hör av dej om du vill ha!

jessica/ trollhättan sa...

vi har fått snö med..men har regnat lite så det är blaskigt..tråkigt som sjutton..