2009-02-11

Sundsvall here I come!!

Trött trött trött kan jag ju säga!

Och jösses. Tony sa igår att jag inte skulle packa för mkt och jag sa att nej, det skulle jag ju inte göra.
Sen vart det lite mkt ändå ;) Jag menar. Nu har jag ju mina stuprörsjeans och då vill jag ha mina vinterstövlar till dom.. Men jag ska ha mina baggyjeans oxå och då måste jag ha gympadojjorna med mig.. Sen ska vi vara uppklädda till pokern och då måste jag ju ha skor till det... Sen måste jag ju ha olika kläder för dom två dygnen vi ska vara borta.. Är ju borta till fredag em och så ska man ha klänning o sånt till pokern. Då måste jag ju ha med mig massa smink och sånt oxå och så duschgrejjer och hygienartiklar och ja... Nu är vi typ uppe i all min packning ;)

Kommer ha en ryggsäck, en full icakasse och så dataväskan... Haha jag är sjuk :D

Passade på att pussa på mina killar en extra gång i morse. Usch vad jag kommer sakna dom. Nej nu är det dags att packa ner datorn för SmurF är väl här snart. Ha det bra så länge så uppdaterar jag senare :)

Inga kommentarer: