2009-02-12

Torsdag

Godmorgon alla!

Här i Sundsvall är det kallt kallt kallt! Fy sjuttsiken.

Igår kväll så gick jag o vilade efter maten och sen kom SmurF in vid halv sex och resten av kvällen låg vi i varsin säng och jag tittade på tv och han lyssnade. Han skulle nämligen ligga o blunda i tre timmar UTAN att få somna. Det ni. Det klarar inte så många av. På slutet fick jag prata lite så han höll sig vaken ;) Sen har jag fått hjälpa honom att droppa allt i ögonen som han ska ha men det har gått bra.

Har längtat ihjäl mig efter mina killar men i morgon får jag träffa dom! Natten kunde jag inte sova så tur jag hade mina tabletter med mig. Vaknade dock före väckarklockan i morse. Nu är SmurF på sitt återbesök och sen då han kommer tillbaka ska vi dra härifrån och iväg på Ikea för han skulle träffa någon där. Uppdaterar väl via mobilen under dagen :)

3 kommentarer:

Anna E sa...

Snygg han va ;) *hehe*

Monica ♥ sa...

jisses va fin han vad , vilken op har han gjort?

Helena sa...

Började läsa uppifrån och tänkte "varför har han solglasögon på sej jämt" Här fattade jag. Ibland är man smart.