2009-09-29

Nån som vill köpa?

Jag skrev ju förut om att Tony beställde 3 toppar åt mig som överraskning och tyvärr var en inte riktigt snygg på mig och den andra var för stor så jag måste nog skicka tillbaka dom två om inte nån av er runt mig skulle vilja köpa dom :p

Första är en topp från Only som heter "Venus plain oversize top". Den är storlek Small.





Och andra är en Vilatopp som heter "Koko Top". Det är storlek S på den men den är nog rätt stor i storleken skulle jag tro, men det ska vara en oversize oxå.

Är ni intresserad av att köpa av mig någon av dom så hojta till :)
Sist men inte minst måste jag ju lägga ut en bild även på den tredje toppen, som jag kommer behålla och som jag tycker om massor :)

2 kommentarer:

Nisan sa...

Den miottersta tröjan tycker jag var hur fin som helst. Såg ut som en tröja som skulle passa mig

Alexandra sa...

hej gumman jag skulle kanske vilja ha den andra som du har på bild.