2009-09-12

Oriflame

Som dom flesta redan vet så är jag konsulent för Oriflame vilket betyder att om ni skulle vilja köpa någon produkt så hojta till mig så ordnar jag det åt er :) Jag kan skicka till alla i hela sverige, men bor ni så att jag måste skicka produkterna så får ni betala frakt som inte blir dyrt alls. Hör av er :)

Sen finns det just nu ett jättebra erbjudande ifall man blir konsulent själva. Just nu bjuder oriflame på reg.avgiften som annars kostar 50kr, plus att man får en parfym värd 300kr om man gör en första beställning på minst 250kr.

Utöver det så har dom tre välkomstpaket man kan få köpa om man vill som ni bara betalar 99kr/st för, värdet på varje paket är i snitt 1200kr.. Så man "tjänar in/sparar" över 3000kr ifall man köper det som konsulent..
Inte nog med det så har dom dessutom att ni får 20% rabatt på hela ordern ni lägger.. Det betyder att om ni beställer lite åt er själva för kanske 500kr.. Ja, då har ni direkt 100kr som dras av från fakturan och ni betalar bara 400kr :)

Kampanjer, resor, utbildningar och gratis bonussaker osv är även något som man får vara med om ofta som en konsulent :)

Bästa av allt förutom allt jag redan räknat upp? Jo, det är att dom har inga säljkrav what so ever :) Betyder att ni inte behöver sälja till andra, ni behöver inte göra någon reklam för att ni är konsulenter, ni behöver inte hålla i visningar eller något annat sådant. Utan ni kan få hem en katalog (ny var tredje vecka) och bläddra o kanske köpa till ersjälva, presenter till nära och kära och få allt det ovanför :p Det låter väl inte så tokigt va? ;) Hör av er till mig om ni vill veta mer lr kanske tom vill regga er direkt. Jag fixar det åt er, och spelar ingen roll vart i sverige ni befinner er :)



En tredje variant ni kan göra är att boka in en visning med mig. Då bokar vi ett datum och en tid som passar dig och mig, och sen bjuder du hem dina kompisar/arbetskollegor/familjen osv och så kommer jag hem till dig med produkter och visar dom för dig och dina vänner. Demonstrerar hur man bäst lägger en make up om du vill det, eller kanske vilken hudvård som är bäst osv. Det planerar vi innan du och jag hur det ska läggas upp. Som tack för att du har en visning som jag får ha hos dig så får du välja ett av tre paket som du får i gåva. Värdet på varje paket är drygt 300kr.
Intresserad av detta så hör av dig till mig om det oxå :) (Dock måste du bo i närheten av min stad för att jag ska kunna ha det hos dig men kan tipsa om andra i din närhet som gör sånt oxå om du är intresserad men bor någon annanstans)

Inga kommentarer: