2009-09-20

:S

Just nu orkar jag inte kanske svara på samtal,sms lr på mess via nätet och jag hoppas att ni har förståelse för det. Jag är med om en otroligt jobbig sak just nu som jag hoppas kommer lösa sig.

Jag är otroligt tacksam och rörd för det stöd jag har fått av vissa av er och där det märks att ni är genuint oroliga/brydda om mig och verkligen bryr er av rätt anledning och jag hoppas ni förstår det, även om jag inte orkar ge respons just nu direkt åt er.

Sen undrar jag hur vissa är funtade i skallen. Hur kan ni ens gå och börja skvallra mellan er om saker ni inte har någon aning om? Ingen av er vet ett SKIT om vad som egentligen pågår men ändå går snacket för er?
Jag har inte mycket till övers till folk som sysslar med sånt!



Angående Oriflametävlingen så ska jag dra en vinnare i morgon på förmiddagen så i morrn får ni svar om vem som vann det fina paketet. Även om folk anmäler nu ikväll att dom vill vara med i tävlingen så är det försent, så ni som anmält er i tid behöver inte oroa er för att jag inte drar vinnare föränn i morgon förmiddag :)

8 kommentarer:

Alexandra sa...

Lägg inte energi på folk som försöker inbilla andra att dom vet saker.. dom som känner dig och uppskattar dig lär ju inte bry sig i alla fall! Och den energin behöver du till annat nu. Det är viktigare att du tar det lilla för att ta hand om dig själv! Du vet vart jag finns om det är nått! I min håla, framför min dator :-)

Hanna sa...

Tänker på dig Lotta. Hoppas allt löser sig.

Puss & Kram

Anonym sa...

jag hoppas det löser sig !
Kramar , blir förbannad när folk pratar ,men vet du avundsjuka det tror jag !
Elkaheter!
Skit i det!
du är bäst tror på dig själv PUSS Monica nacka

Anna E sa...

Hoppas allt löser sej för er :)

*Kramar*

Alexandra sa...

Du vet va att jag älskar dig oavsett. tänker på dig gumman du vet var jag finns om det är nått. kramar

Sara sa...

Men vad har hänt??? =( Hoppas att det inte är något allt för allvarligt? =S Hoppas att allt löser sig! Kram

Mia och barna sa...

Försöka att inte bry dej om vad folk snackar för skit. Det är oftast de som har en massa problem själv som snackar skit bara för att man inte ska se hur jäkulst sunkigt liv de själv lever.

Linda sa...

du verkar vara en genuint härlig och varmhjärtad människa som har stöttat mig mer än du kan tro i dom små samtal vi haft.Så därför skickar jag en BAMSEKRAM till dig..
och jag har full förståelse om du inte alls känner dig pigg på att prata/chatta med mig nu..det är upp till dig när du orkar..