2009-09-07

Tävling!


Nu är det dags för att vara med i en tävling i min blogg. Hoppas många vill vara med :)
Jag lottar ut ett egengjort produktpaket från Oriflame som är värt ungefär 500kr så det är ett jättefint paket

Det innehåller:
1 wonderlash mascara svart
Underbar mascara som är min egna personliga favorit. Den förlänger, lyfter och ger fin volym
1 tendercare protecting hand cream
En uppföljaren till familjen som alla vet vilka dom är. Tender Care, den lilla burken som är outstanding till all torr hud. Denna är en handcream som är helt otrolig.
1 shower gel lime & ginger
Shower gel som doftar underbart!
1 intense duo walnut pearls
Favoriten till vardags och till fest. Använd torr applicator eller fuktad för mer intensiv look. beige nyans :)
1 lip spa therapy
Inför hösten och vintern behöver vi ta hand om läpparna också :)
1 discover borneo tropical rainforest soap
Nyhet som kommer i period 14. En godoftande tvål från regnskogen :)

Hur gör man för att vara med i tävlingen då?
Jo. Först så tar du en skärmdump av det här inlägget, skriver ett eget inlägg i din blogg om att du är med i min tävling tillsammans med en länk till det här inlägget och skärmdumpen. BIlden på produkterna ska vara en del av skärmdumpen!
Sen skriver du en kommentar här och skickar med länken till ditt inlägg tillsammans med en motivation till varför just du ska vinna paketet. Om du använder/provat på oriflame får du gärna oxå skriva varför du gillar oriflame och vad som är din favoritprodukt.

Tävlingen pågår till 20e september klockan 18.00.
Om du har frågor eller något är oklart så maila mig på viktopad@gmail.com

16 kommentarer:

~Johanna~ sa...

Jag är med!

http://jofimiel.blogspot.com/2009/09/och-jag-me.html

Jag kan behöva fräschas upp lite! =)

kram johanna

Tessan sa...

jag är med och tävlar =)
http://ericasmamma.blogg.se/2009/september/tavling-oriflame.html#trackback
Vill fortsätta känna mej fräsch i höstmörkret som kommer, och så fyller jag ju år snart =)
//Kram Tessan

Anonym sa...

Glömde nämna att eftersom jag inte har någon blogg, tipsar jag fem vänner om din bloggtävling istället. Hoppas det är ok, så att jag har en chans i tävlingen :-)
Är ju såå sugen på alla de här grejerna..
Karin

Monica sa...

Jag ska också vara med även om jag aldrig vinner ,men endå!!!
fan va snyggt det var här inne ;) najs bild på dig snygging!!

Monica sa...

SKÄRMDUMP???? va är det , duger det inte så jag har gjort?

Monica sa...

Å vet du en sak till , jag borde vinna för att Jag ska till Regnskogen i juli 2010 BORNEO ;)

The blue little dude sa...

Jag använder alla produkt, måste bara säga att dom gör underverk på min redan fina hy. klart jag måste vara med! men jag har ju ingen blogg...

Sarah sa...

Det är ju klart att man måste vara med..
http://ihuvudetpairmgart.blogspot.com/2009/09/tavling.html

Denna trötta småbarnsmamma kan behöva litte piffning så hon blir värtsa partypinglan till nästa gång det är festhod dig:-)

Anonym sa...

Nämen, ser ju att mitt första inlägg inte kom med..! Jag är jättegärna med och tävlar om favoriten Oriflames produkter. Min oumbärliga vän är den lilla rosa burken som jag använder bl a till torra läppar och trasiga nagelband. Kanonbra! Så nu hoppas jag på fler bra Oriflamegrejer :-)
Fin & underhållande sida!
Karin
doll@home.se

fiamiaria sa...

Jag är med!

http://www.lottaskrypin.se/?p=1084

Allt för att försöka bättra på det man har!

/Lotta

therese sa...

jag vill absolut vara med =)
länkar med bild från min blogg
kram

Linda sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla.

Efter en tuff dag med modifast
skadar det inte med lite färg och ny stass
Då blir även denna mamma oriflamefin

Nisan sa...

Jag är med och tävlar.

http://surdenisesurblogg.blogg.se/?tmp=09105201

Linda sa...

har lagt till i min blogg linda73j.blogspot.com

Mia och barna sa...

Jag är med. Har fixat in bilden och skrivit in din blogg adress. Lyckades dock inte få till direktlänkningen men din adress finns där iaf.

Varför jag vill vinna.

Jag brukar använda deras produkter och tycker det är bra produkter till bra pris.
Jag hade jätte gärnat kommit på visningen hemma hos dej men eftersom jag inte fick någon barnvakt så gick det inte.
Som ensamstående tvåbarnsmamma är det svårt att få tiden att räcka till och man har sällan råd att unna sig nått extra.
Efter några helvetiska år med bråkande x och en massa strul ja du vet en del så har jag nu träffat en kille som är hur go och gullig som hellst (vi är ju förvisso bara i början på våran resa tillsammans)
Men några produkter så man kan frächa till sig för den nya kapet vore ju inte fel. Därför tycker jag att jag borde vinna =D

Anonym sa...

Jag är med!
Jag är en oriflame "oskuld" och är riktigt nyfiken på deras grejer!
Håller tummarna!
maria_sundkvist@hotmail.com