2009-10-04

Gårdagens outfit

Såhär såg jag ut igår, godkänt? :)


Hade det supertrevligt igår fast jag fick så jäkla ont i magen bara, har inte haft sådär innan nångång så jag vet inte alls vad som hände, men vart lite lindrigare innan det var dags för utgång så jag kunde följa med ut. Dock vart det mer o mer mot slutet så jag var glad att Emil o Hanna va snälla o åkte lite tidigare och körde hem mig. Tusen tack!
Hanna var så söt oxå, då hon kom innan middagen så hade hon köpt en liten present åt mig, två ljuslyktor. Tack gumman :)

4 kommentarer:

Monica sa...

jättefin !!
du går du fortf ned eller har det stabiliserat sig?

Ida sa...

Jättefint. Så smal du är nu, går du fortfarande ner?

Lina sa...

Jösses människa. Du är ju så jäkla vacker =)

Menvart sjutton är ditt häng ?...Har minst 28 cm häng på magen som allmänläkaren ska ta bort och resten får jag nog dras med.
hoppas du / ni får en fin kväll.

Monica sa...

*kikar in *