2009-10-11

Söndag

Trött o risig o jävlig är jag just nu.
Herregud, sitta o flänna för att jag inte fattade en sak tony prata om? Nej, jag är inte kry alls just nu men men. Jag har ändå varit duktig. Jag har 14 stora skåp och 6lådor i köket (och då räknar jag ett dubbelskåp som ett skåp oxå..) och jag har rensat ut och skurat ur 8 stycken av dom, plus utsidan av lådorna, kaklet, bänkskivorna och listerna nu. Ska försöka orka göra det sista ikväll då jag kommer hem från Oriflamevisningen. Annars får jag ta det i morgon ist så jag får det klart.
Blev en hel del bortrensat oxå, är rätt nice, nu kan vi tom plocka bort extraskåpet som jag inte vill ha kvar :p Fast då är det inte tapetserat bakom där, så vi får tapetsera om i köket. men det passar bra ändå att göra nu då vi fixar o målar om luckorna klart, och så ska vi kakla om, byta bänkskivor, blandare och diskho i köket. Känns bra att få uppfräschat i köket nu känner jag och få lite mer ordning och reda. Känner jag mig och oss rätt så kommer det dröja en stund innan det blir helt klart, men vi har kommit en bra bit på vägen bara med rensningen o luckorna så jag är ändå nöjd.

1 kommentar:

Nisan sa...

HEjja hejja vad duktig du är som har städat på en massa idag. Ni har alltid något projekt som ni håller på med hemma hos er. Ses om några timmar gumman!!! Kram