2009-10-29

Stolt mamma

Det är jag det :P

Vi har provat i omgångar att få lilleman blöjfri men han har inte varit redo och så är det för vissa barn och det är helt lugnt.
Nu i höst gjorde vi ännu ett försök och det gick sisådär, MEN, ist för att bli blöjfri så försvann både tutte,snutte och välling på samma gång :O Duktiga grabben :D
Sen så för nån vecka sedan så var det som att trycka på en knapp och sedan dess har han varit blöjfri hemma både natt och dag :D Nu är han det även på förskolan oxå så inom loppet av två månader så försvann "alla" såna där saker som man försöker avvänja barnen med och det går tokbra ska ni veta :)
Åh, det är så skönt att slippa allt sådant ska ni veta :)

Inte blev köket klart igår heller... Så vi är fortfarande helt utan vatten. Dock har inte några byggubbar varit o sprungit hos oss idag så jag har fått vara själv och det behövs kan jag säga! Troligtvis kommer det inte bli fixat med vattnet/köket idag heller och jag blir galen ifall vi får stå hela helgen utan vatten för det gör jag då fasen inte! Håller på att bli galen nu efter två dygn utan vatten redan!

Vad ska ni alla göra i helgen då? Har ni några roliga halloweenfester att gå på och vad ska ni klä ut er till isf? :) Tell me people :D

4 kommentarer:

Johanna sa...

Oj vad duktigt!

Vi ska till min bror och hans fru på Hallowenfest, dom har cklown tema så jag skall klä ut mig till Emoclown. Det kommer bli skitskoj! Vad ska ni hitta på?

Jessica sa...

Duktiga J!! Det är himla bra när de blir "stora" på det sättet :)

Vi ska då liks på maskerad..! Tydligen blir vi många, kring 50 pers.. men jag kan inte avslöja vad jag ska klä ut mig till. Det blir så trist om någon som ska på samma fest vet det i förväg. Men det är något superroligt vi kokat ihop :) Du får hålla utkik i min blogg :D

Sarah sa...

Duktiga lilleman förstår att du är super stolt! :-)
Pussa honom från mig.

Nisan sa...

Det var ju det jag visste att han skulle fixa detta stora grabben. KRam