2009-11-17

8dagar kvar

Kolla grabben som är riktigt nöjd med sina presenter :p




Kortet taget igår då han fått presenterna av Jonas och Camilla och sitter o leker med Jonas :)

Min kropp protesterar hej vilt nu ska ni veta. Tog ut mig för mkt i helgen och nu varnar min kropp mig. Fick mig knappt upp ur sängen i morse men fick tvinga mig upp för jag skulle va klar för att kunna "ta över" bilen då Tony kom hem över lunchen så han inte kom försent tillbaka till jobbet.

Ska iväg en sväng till frissan o klippa till luggen oxå och till ursviken och få lite kött av mina föräldrar. Sen ska jag ha en toklugn kväll ikväll hade jag tänkt mig för att orka resten av veckan. I morrn är det nämligen 4årskoll på Bvc med lilleman, torsdag är det psykologmöte och fredag så är det möte med arbetsterapeuten. Lördag är det dop och söndag är det kalas, hockeymatch och oriflamevisning. Sen har vi måndag och då har jag inget (som tur är) och tisdag är det inskrivning på sjukhuset med provtagning och träffa kirurgen osv plus att jag har ett möte på förmiddagen. Sen onsdag så opereras jag ju, torsdag är jag väl på sjukan fortfarande kanske så inget möte lr nåt inbokat då iaf :P Fredag är det dock psykologen...

Så jösses.. Jag har nåt i princip varje dag nu :S

3 kommentarer:

Anonym sa...

hejsan! jag har nyss hittat din blogg :) tycker du är superduktig!
Har lite funderingar ang din magop som du gjorde..
Hur gick du tillväga? hur länge tog det från de att du var hos läkaren första gången till du låg på opbordet?
jag är fast i tjockisträsket och funderar på op, men är rädd. Finns ju nackdelar också..men det här går ju inte längre.
Jag har sånt dåligt läk kött så jag är rädd att de blir nå gorm me såret och så..
gjorde du via titthål eller annan?

Tacksam om du ids svara, men förstår om du är upptagen!!
Min mejl är fridus19@hotmail.com
Kram frida

Alexandra sa...

Hoppas att din operation kommer att gå bra. Jag tänker på dig. Saknar dig tok mycket. Kan vi prata nån dag men vill du att jag ringer eller smsar eller är det lättare på msn?? tänkte hur du orkar?? Kramar på dig gumman

Jenny sa...

Lotta, nu låter jag inte nå trevlig MEN när har du tänkt lugna ner dig (mindre möten mm!) och lyssna på din kropp så du säger.. säger ifrån!!! Tokfarligt och tokviktigt att lyssna.

Kram, kram
/Jenny