2009-11-25

Allt bra

Allting har gått superbra med operationen :) Jag har varit vaken sedan 11-tiden ungefär (det är iaf då jag är medvetet vaken om ni förstår) och runt halv två tiden fick jag komma upp på avdelningen där jag hade turen att få ett eget rum :)

Har lite ont längst ner, ungefär där jag har ärret efter kejsarsnittet men annars är det lugna puckar :)
Dom sprutade in lite ketogan (tror jag det var) vid 12 tiden o så lite mot illamående vid 13, men sen dess har jag inte tagit nåt förutom droppet som sitter i min arm :)
Fick äta middag här för en timme sedan oxå. Gudomligt gott! Var hungrig som en varg :)


7 kommentarer:

Winnie_poe sa...

Vad är det du har gjort bukplastik efter viktnedgången?

Nette Wave sa...

Va fint det ser ut, fast det inte är läkt än =)) Men kan tänka mig hur öm du måste va. Tänkte på dig idag och höll en tumme!! =) Skönt att se att du mår bra trost omständigheterna!! =)) Kraam!!

Winnie_poe sa...

Har bukmusklerna påverkats , typ att de vart sladdriga? Nyfis eftersom jag har detta framför mig.Shiit vad du gått igenom,

Har en kompis som rasa lite väl fort 50 kg på 6 mån. men hon har tyvärr inte fått kommit till ro efter sin operation(dåliga arbetssituationer) Så hon påpekar verligen hur viktigt det är.

Du fick en diagnos för bokstavs vad de nu heter, hur fick du igång den utredningen?

Har en del problem själv, vilket kan göra mitt liv till en hemsk bergochdalbana av känslor..

Marie sa...

Hoppas allt gått bra :) Sänder dig en tanke =)

Ida sa...

Skönt att höra att allt gått bra :)

Jessica sa...

Skönt att det gick bra! Och du, vilken tuffing du är! Jag tyckte det gjorde svinont när jag var nyopad, och då hade jag ju bara ett litet ärr.. Kram på dig!

tessan sa...

Skönt att du mår bra och att op gick bra =)