2009-11-20

Jag har fått en award :)


Den här awarden fick jag av söta Helena och det betyder att jag ska berätta 10 saker om migsälv och sen skicka den vidare till 3 andra personer. Okej, då börjar vi :)
  • Jag är sjukt rädd att göra fel och är alltid rädd och osäker på det jag gör
  • Känner mig som ett "andrahandsval" ständigt och undrar vart haken är till att folk är vänner med mig för det är omöligt att man bara tycker om mig som jag är.
  • Värdelös på att förstå flirt och då nån stöter på mig. Om jag misstänker nåt sånt tror jag direkt det ligger nåt skämt bakom, att dom bara driver med mig. Jag måste ha raka rör tex: "Lotta vill du bli ihop med mig" för att jag ska förstå
  • Duktig på teknik och matte om jag får läsa/göra på mitt sätt
  • Längtar efter att få vara en del av alla dom som har ett arbete och jobbarkompisar och är jätteavis på dom som har det
  • Har haft vandrande pinnar och eremitkräftor som husdjur då jag var yngre
  • Sträckläser alltid böcker. Då jag väl börjar med en bok så måste den läsas ut
  • Tycker det är mysigt att sitta och meta en sommarafton
  • Då jag var liten brukade jag åka i våran bil "tillsammans" med ett bisamhälle... :P
  • Mår jag dåligt och blir osäker på vänskap så drar jag mig hellre undan för att inte vara i vägen och till besvär

Och nu till dom tre som ska få utmaningen :)
Monica måste ju få den för hon måste få lite annat att tänka på just nu :P
Hanna får den också av mig
Alexandra, min söta lillasyster får den tredje :) Älskar dig syrran

Inga kommentarer: