2009-11-07

lördag

Jösses vad trött och slut jag är idag. Fick inte mkt sömn inatt pga olika anledningar men det påverkar dagen för mig.
Har snöat hela natten så det är ljusare ute och vi har tom behövt skotta :P Jesper och jag var iaf jätteglada över snön, vet inte hur Tony ställer sig till snön dock :P
Vikten har börjat gå neråt igen, till min stora fasa.. Vet inte om det är pga mina nya tabletter som jag börjat gå neråt igen eller om det är nåt annat. Är dock bara dom som är skillnaden nu så det måste ju nästan vara dom som är boven. Måste ringa på måndag till läkaren och fråga om jag verkligen ska fortsätta med dom eller hur jag ska göra. Har gått ner 2kg på en vecka nu :S

Jesper och Tony är iväg på badhuset och badar och jag skulle försöka fortsätta lite här hemma men det vart inte mkt gjort.. bädda sängar, småplocka o sätta igång en tvätt.. Och lagt in lite tvätt i garderoben. Sen orkar jag fasen inget mer och då får det vara så. Orkar inte ens bry mig om det just nu.
Har lovat systeryster att åka till henne på ljusparty idag men är pank och sen orkar jag inte riktigt. Men men, Sarah skulle följa mig så då får jag ju en bonus :D Träffas så sällan så det ska bli myspys att ses i afton. Skönt för mig att få komma mig ut lite oxå tror jag, få träffa lite folk och få lite miljöombyte.

ps. Nettan, om du kikar längre ner i mina gamla inlägg ser du en bild på nåt hjälpmedel jag har fått, det var den jag pratade om i förra inlägget som ska hjälpa mig, men även min son :)








Usch, vet varken ut eller in just nu. vad är det bästa att göra? vad ska man tro på och inte? hur pass mkt ska man kämpa innan man ska inse att man måste ge upp?

1 kommentar:

Monica sa...

Du ?? Du ska följa dina magkänsla , bara din magkänsla gumman !!
---------------

redan snö?+ ojoj