2009-11-20

Mosters lilla sötnos ♥ Söta videungen

I morgon äger två dop rum.
Tyvärr så kan jag inte vara med på det ena, min systerdotter Ellas dop för ekonomin tillåter inte det då det är på andra sidan Sverige i princip.
Är inte roligt alls känner jag och jag hade verkligen velat vara där. Hoppas det blir en fin dag för henne och att alla kommer ha trevligt där ♥



Det andra dopet som är i morgon är goa Vides dop. Är jätteglad och tacksam för att vi fick inbjudan till att få vara med på hans dag :) Det är min fina vän Sarah som är hans underbara mamma och jag är så glad över att få ha henne och hennes familj i mitt liv och få vara hennes vän ♥

2 kommentarer:

Sarah sa...

Du skriver alltid så fina saker om oss. Jag blir så himla rörd. Puss på dig!!<3 <3 <3

Monica sa...

vilka fina sötnosar ;)