2009-11-03

November månad



Nu är vi då inne i november månad..
Händer ju en del dåråååå :P

Den 12e fyller saga 6år. Stora tjejen som börjat i förskoleklass :D
Sen den 15e så fyller vår lilla älskling 4år. Jösses vad tiden går! Han var ju nyss liten bebis, men nu är han verkligen stora killen :D
Den 15e firar även jag och Tony våran 5årsdag tillsammans. Grattis till oss ;)

Sen den 21a så döps min systerdotter Ella. Tyvärr kan vi inte vara där på hennes dopdag och det känns supertråkigt, men tyvärr "får" man inte alltid det man vill :S
Den 22a fyller Frida gammkärring :P Nej, hon är fortfarande ung till åren hon :P

Den 25e november.. Ja då är det min op-dag... Då kan ni skänka mig en liten tanke och hoppas att allting går bra för mig :D

En annan grejj är att jag har passerat 70kgs viktnedgång under sista dagarna hära. Fattar ni grejjen alltså? Jag har fått bort 70(!!!)kilo från min kropp. Kvar är 55kg.. Det är helt jävla sjukt och otroligt svårt att förstå!

3 kommentarer:

Bombie sa...

Ahahhahaa höööörrrrduuuu!!! :P

Absolut kommer jag tänka på hur bra operationen kommer gå :D
Så glad för din skull ;)

Sara sa...

25e....på MIN födelsedag! ;-) Hoppas att det går bra iaf!

Jenny sa...

Oops vad det tjocknade till för er denna månad. Hinner du med träffen nu på söndag??
Kram, kram Jenny