2009-11-19

Torsdag och 6dgr kvar

Igår vart det familjemyskväll. Grabbarna hade köpt hem mat, hyrt film och köpt efterrätt så vi tre kröp upp i våran säng och slog igång "kung fu panda" och såg tillsammans medan vi åt smarrig mat och käkade godis :P
Uppskattat av den lille herrn i familjen som fick välja allting dom köpte, men även frugan och mannen i huset uppskattade kvällen. Söta dom är som överraskade mig så :)

Idag har jag haft ont i skallen igen och trött o slut i kroppen. Var tvungen att ringa och avboka psykologtiden jag hade i förmiddags och det kändes inte roligt faktiskt :S Men jag hade inte så mkt till val då jag mådde som jag gjorde.
Stannade i sängen till klockan var över tolv, då färgade jag håret och så kom mina föräldrar på besök en sväng och så ringde älskling o sa han fått gå tidigare från jobbet idag så han kom hem ett tag innan hans vanliga tid.

Jag har fått lite mer ork ett tag under eftermiddagen så då fixade jag lite tvätt så det är bortgjort och Tony passade på att gå till vaktis o låna slagborren så vi ska få upp väggen nångång :P
Vi får se hur det blir med det :P

1 kommentar:

Alexandra sa...

Jag misstänkte det, det va därför jag skrev här för att här vet jag att du oftast svarar.
Daniel hälsar tillbaka.
Nova saknar dig hon skickar en puss och kram till moster.
Ta hand om dig nu gumman
puss och kram