2011-02-27

Big Brother

Oj har redan hänt massa saker.. :p

Igår då jag såg liven så fick jag, tillsammans med många andra, se hur Rickard blev en heeelt annan person och han var riktigt skrämmande och folk som såg det hela via 24/7 hojtade både i chatten och på twitter och på facebook om att big brother måste göra något för att hjälpa karln och att han förlorat förståndet helt..

Nu har någon lagt ut detta på Youtube men det är uppdelat i flera avsnitt, jag länkar till ett så får ni klicka er vidare så ni får se hela..
Klicka HÄR

Igår kväll så försvann Ebba och Rickard in i bikten och efter närapå två timmar så gick Sanna till bikten och upptäckte att den var öppen och TOM...
Nu är det dock bekräftat att paret har lämnat huset kan man läsa på aftonbladet om ni klickar HÄR

Han var riktigt läskig tycker jag som var en av dom som följde hela förloppet via Liven.. bra om dom fick gå ut ur huset och jag hoppas dom fick ordentligt med psykologhjälp!

Inga kommentarer: